Grand Hyatt in NusaDua - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Mirjam & co van der Sluis - WaarBenJij.nu Grand Hyatt in NusaDua - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Mirjam & co van der Sluis - WaarBenJij.nu

Grand Hyatt in NusaDua

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mirjam & co

21 September 2008 | Indonesië, Bali

Twee berichten in een keer? Ja, want het vorige berichtje was niet opgeslagen nadat ik het wilde versturen... Knijperige nederlanders... Ik had een half uur gekocht in het vorige hotel, maar dat was veel eerder om dan ik gedacht had en toen was de verbinding weg. Vandaag even checken of het geplaatst was, maar dat was niet zo. Gelukkig was het wel bewaard gebleven, vandaar dat het er toch opstaat. We zijn gister aangekomen in NusaDua in het Hyatt. Andre vertegenwoordigt dit hotel in de Caribean, dus leuk om even te kijken hoe het hotel hier is. Geweldig!! Het uitzicht is prachtig. Het hotel staat op een heuvel waardoor je een mooi uitzicht hebt op de zee en het hotel zelf. We hebben voor Floortje zwembandjes gekocht, want het zwembad is hier wel wat dieper. Ze moest even wennen, in Nederland hoeft ze dat nl. niet, maar nu is het prima. We gaan via een glijbaantje van het ene zwembad naar het andere. Je moet jezelf vooruit duwwen (misschien ben ik wel te zwaar????) en dan zit je in het volgende zwembad. Er is hier ook een winkelcentrum met een Starbucks (lekker grote koffie verkeerd!!) Lekker shoppen, koffie drinken, leuke restaurantjes en een prachtig hotel, brede witte stranden en veel palmbomen. Soms vinden we het onwerkelijk dat we hier zijn met twee kleine hummeltjes. We doen eigenlijk niet zo heel veel, maar zijn er wel de hele dsg druk mee. Geen spannende verhalen. Het gaat erg goed met ons, we genieten nog steeds. Liefs van ons!! X X X X

• 21 September 2008 - 09:11

DNAgirls:

Lieverds, we geloven nog niet zoveel van al die verhalen..haha:WIJ WILLEN FOTO'S ZIEN!! Maar....oke, als jullie zeggen dat je bij de Starbucks zit dan weten we precies waar dat is! Geweldig..wij vinden het ook eigenlijk niet kunnen dat jullie daar zoooo lang zitten maar vooruit we gunnen jullie het wel! Is ook zo'n zwaar leven met 2 van die lastige kids...oh! Geef je de stinkerdjes en die lekkere (bruine) vent van je hele dikke zoenen? XXX DNA. Floortje nu al aan de man? Dat gaat wat beloven! En jullie komen terug met heel veel nieuwe vrienden?? xx

• 21 September 2008 - 09:14

DNAgirls:

ps Is die meneer met die dikke billen er nog steeds?

• 21 September 2008 - 10:44

3761XV56:

Goed om te lezen dat het allemaal zo goed gaat na zo'n 'beroerde' vliegreis. Hebben ze nog vrije kamers in het hotel? Kan er met kortng een kamer geregeld worden? Dan gaan we ook komen. Klinkt allemaal erg goed en zijn ook erg benieuwd naar de foto's.

Vanochtend naar de dierentuin geweest. De dames hoopte dat Floortje er ook zou zijn maar helaas, die is in een ver en warm land. Geniet er lekker van, kusjes van de dames voor Sam en Floortje.
    Danny, Mariël, Isabelle en Rosalie.

• 21 September 2008 - 11:53

Do, Daven En Rinse:

Fijn dat alles goed gaat en dat jullie het naar jullie zin hebben.
    Ik zal de foto van Rinse in net kostuum nog even naar je mailen

xxx

• 21 September 2008 - 17:37

DNApoetspostgirls:

Zeg, hoe lang denk je dat melk goed blijft in NL? We hebben het pak maar ff uit de koelkast gehaald! Nee...de stekker van de koelkast heeft Anke laten zitten. Kus, weekend alweer voorbij...zo stil zonder jullie..xd

• 22 September 2008 - 07:14

Caro En Peter:

dag lieverds!

Bij Nusa dua moet ik meteen denken aan de geweldige cocktail in het zwembad! Dus inderdaad Maria, de verhalen brengen je weer terug naar je eigen vakantieherinneringen. Ik ben inmiddels ook klaar voor mijn tripje, en de zwembaden daar doen volgens mij niet onder voor die van jullie daar. Gisteren hebben Peter en ik even via google earth de omgeving bekeken en het ziet er veelbelovend uit! Peter heeft ook veel zin in zijn verwen/relaxweekje (macaroni!!!), dus dat komt helemaal goed! Maar na al dit gebadder wil Peter toch ook weer echt eens zwemmen, met Floortje!

Geniet lekker, voor je het weet zit je weer aan de pepernoten en speculaaas! Dikke knuffel, Peter en Caroline

• 22 September 2008 - 07:16

Caro En Peter:

ps, gelukkig hebben ze in Italie geen starbucks, maar échte koffie!

• 22 September 2008 - 09:20

Lillian:

nou dat klinkt erg goed allemaal en zo te lezen genieten jullie volop.
    wat zullen de "schatjes"' gegroeid en veranderd zijn na deze gezellige vakantie met z'n viertjes.geniet nog maar lekker. liefs lillian. +fam.

• 22 September 2008 - 13:34

De De Witjes:

Jeetje wat klinkt dit allemaal heerlijk en relaxed!! En wat een luxe...hmm, zou best even met jullie willen ruilen. Super dat Floortje en Sam het zo naar hun zin hebben en het zo goed doen, dan kunnen jullie zelf ook genieten. Wij zijn gisteren op de foto gezet. Joh het leek wel een echte studio bij ons binnen! Vooral Joost is veel op de foto gezet, want de fotograaf had nog geen mannen met babies voor zijn documantaire. Eind volgende maand is de tentoonstelling, ze zijn benieuwd. Geniet lekker verder!!

• 22 September 2008 - 19:55

Annemarie:

Shoppen? Ik denk dat Mariel en ik volgend jaar daar ook naartoe gaan, haha. Gaan jullie maar lekker genieten, ik sta wel elke dag om 8.30 uur bij school!! Groeten uit Amersfoort