Nieuwe vriendjes deel 2 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Mirjam & co van der Sluis - WaarBenJij.nu Nieuwe vriendjes deel 2 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Mirjam & co van der Sluis - WaarBenJij.nu

Nieuwe vriendjes deel 2

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mirjam & co

05 Oktober 2008 | Indonesië, Sanur

Goedemorgen!! Gister lukte het niet meer om het bericht af te maken vandaar nu een klein vervolg. Floortje eet nu een ijsje (het is 10 uur in de ochtend, maar warm genoeg voor een waterijsje....) Wij drinken zometeen een lekkere grote koffie verkeerd hier in dit leuke tentje, maar eerst nog even over de nieuwe vriendjes. Sanur is gezellig druk. Het hotel zit overvol, maar dat is bij het zwembad wel gezellig voor Floortje. Ze heeft weer een nieuw vriendinnetje. Ze heet Emma en komt uit Australie. Ze spreken geen woord samen, maar hebben de grootste lol. Samen met het speelgoed gooien, samen in het zwembad. Grappig hoe snel kinderen vriendjes maken. Sam vindt alles prima. Hij slaapt bij het zwembad. Poept af en toe zijn broek vol en schreeuwt naar Floortje als ze voorbij komt rennen. Dat is misschien nog wel het mooist van vakantie vieren met elkaar: Lekker van elkaar genieten en helemaal op elkaar aangewezen zijn. Ik geniet enorm als Sam op mijn buik is slaap valt en Floortje met Andre in het zewmbas speelt. Morgen gaan we naar een soort dierentuin. Ik ben benieuwd. Volgens een paar australiers met een jongetje in de leeftjd van Floortje was het geweldig. We zullen het zien, jullie horen het weer. Ik ga aan de koffie, anders is het koud. Liefs van ons. Kus!!!

• 05 Oktober 2008 - 12:08

DnAnke:

Ik zou als ik floortje was, adressen uitwisselen met Emma! Een extra reden om nog eens met die kids naar Australie te gaan! Denise neemt de wc op dit moment onder handen.. nee niet poetsen.. als interieur designer natuurlijk! De verandering slaat toe.. ook op andere plekken in het huis.. 'potjes' verdwijnen ;-)) en nieuwe 'pannen' komen het huis in.. echt denise, echt crea! Tja na 10 jaar (ja bijna 7/10!) wil je toch weer eens iets anders! Wij gaan genieten van een regenachtige herfstzondag, nog heerlijk om 14.10 uur ongedoucht en in jogging (volgens floortje jungle) broek.. ook genieten! xxxxx van ons voor jullie

• 05 Oktober 2008 - 14:54

Dubbel D:

Hoi Zus en aanhang,
    Ik weet het nu zeker, de volgende reis zit ik in je rugtas.
    Fijn dat jullie het leuk hebben, lekker burgerlijk genieten met zijn viertjes.
    Het is hier ook fantasties. Lekker droog,(binnen) Lekker warm,(voor de kachel) gezelligge mensen,(Do en Rinse) en een lekker groot zwembad.(badkuip).
    Geniet van het leven, het duurt maar even!!!
    Dikke knuffel.

• 05 Oktober 2008 - 18:27

Maria:

Als ik jullie was dan zou ik overwegen om daar nog wat langer te blijven.Hier is het zo vervelend herfstweer, koud en regen..Vanmorgen zijn we naar de brunch en bowling ter ere van mijn moeders 92e verjaardag geweest. Dat was erg leuk. Mijn moeder ging languit over de bowlingbaan,maar gelukkig konden we daar allemaal hard om lachen. Daarna nog even langs de Bijenkorf in A'dam om iets te scoren van/na de dolle dagen. Nou daar werd ik dus sjaggerijnig van...geen parkeerplek, dus lang lopen door dat rotweer, dan in zo'n overvolle Bijenkorf ..Jos heeft een broek gekocht zonder te passen en moet er nu weer mee terug want het blijkt een heupbroek te zijn..nee, daar is niks sexie aan ..Saar sjaggerijnig omdat haar trui niet afgeprijsd was..gelukkig houden we veel van elkaar en kan die liefde een stootje hebben, want anders zou ik ook de w.c. nog eens onderhanden nemen.
    Genieten jullie nog maar even met volle teugen. Wat je schrijft klinkt herkenbaar en goed !!!
    Veel liefs XXXXMaria

• 06 Oktober 2008 - 07:24

Stef En Mariel:

Hadden wij maar een klein beetje van het weer dat jullie hebben. Het is hier koud, winderig en vooral nat. Daarom is het extra leuk om te lezen hoe heerlijk jullie het hebben. Goed he, dat kinderen zo makkelijk met elkaar spelen zonder taal. Geniet nog maar lekker het laatste stukje.
    Mariel

• 06 Oktober 2008 - 11:09

Frances:

Wat een weelde; vier weken helemaal relaxen en genieten van elkaar! Maar Marijn vindt het te lang hoor! Wanneer komt Floortje thuis? vraagt hij!
    groet, Frances