Nog 2 nachtjes slapen...... - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Mirjam & co van der Sluis - WaarBenJij.nu Nog 2 nachtjes slapen...... - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Mirjam & co van der Sluis - WaarBenJij.nu

Nog 2 nachtjes slapen......

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mirjam & co

12 Oktober 2008 | Indonesië, Sanur

Bijna is het dan zover. De vier weken zitten er weer op. Morgen gaan we alweer naar huis. Het is bijna onvoorstelbaar hoe snel het is gegaan. Het lijkt gisteren dat we hier aan kwamen met een zieke Floortje. Dat we zelfs nog gedacht hebben dat 4 weken toch wel heel erg lang was. Oververmoeid van een lange vlucht..... En nu zijn we vier weken verder. Zijn we 8 keer naar een ander hotel verhuisd. Heeft Sam leren zwaaien, kan hij inmiddels alleen zitten en begint hij de eerste kruipbeweging te maken. Ook heeft hij al twee dagen gestoomde rijst gegeten. Kleine beetjes weliswaar, maar toch! Gister kreeg hij een geweldig compliment: Als hij lacht is hij de zon! Wauw, je geliefde zal het maar voor je bedacht hebben toch? En dan Floortje. Lekker bruin, maakt vriendjes bij het zwembad, gaat alleen speelgoed halen bij de kidsclub, drinkt iedere dag ‚watermelonjuice’ en wil nog niet naar huis. Wij hebben wel weer zin om naar huis te gaan, om iedereen weer te zien, om verhalen te vertellen, foto’s te laten zien. Maar Floortje wil hier nog 6 x blijven. Goed teken! We hebben het leuk gehad! Morgen vliegen we terug. Overmorgen zijn we weer thuis. Het werk roept alweer. Andre krijgt niet eens de kans om in ons eigen bed te slapen, want ‚s avonds moet hij alweer naar Wiesbaden. De consequentie van een maand weg! Je vakantie is nog niet voorbij of je bent alweer aan het werk. Allemaal in Bali te horen gekregen. Wisten we nog niet toen we vertrokken. Ach ja, hoort er allemaal bij. We doen de laatste dagen hier niets meer! We drinken in de middag koffie, als de avond begint eten we op het strand en tussendoor spelen we in het zwembad, op het strand en lees ik een boek. (Jodi Picoult: het verbond. Prachtig!) Iedere avond gaan we naar de voorstelling van het hotel, maar meestal valt Floortje na 5 minuten in de armen van Andre in slaap. Ja, onvergetelijk deze vakantie. Over twee nachten zijn we weer thuis. Tot dan. Nu genieten we nog van de laatste prachtige dag! Liefs van ons en tot snel!! XXX Heerlijk om iedereen weer te zien! Ik heb er alweer zin in. Ook een goed teken toch? Kus voor allemaal.

• 12 Oktober 2008 - 08:31

Jenny:

Wij wensen jullie een goede en veilige thuisreis. En dan uiteraard "Welkom Thuis".
    André sterkte met je werk!

• 12 Oktober 2008 - 09:01

Oma Riet:

Hallo liefjes.
    Zo dit was het dan weer , we vonden het erg fijn om op deze manier met jullie mee te leven, maar jullie weer hier te hebben is voor ons beter.Fijn dat jullie zo genoten hebben, heb je straks veel te vertellen. We wensen jullie een hele goede rustige vlucht terug, ik sta te popelen op Schiphol , al moet ik wel erg vroeg m'n bed uit.Tot ziens kan ik nu tenminste zeggen. Dikke knuffel en kus van opa Joop en oma Riet

• 12 Oktober 2008 - 12:08

Stef En Jel:

Het is inderdaad omgevlogen, voor mijn gevoel zijn jullie net weg. Wij zijn heel benieuwd naar jullie verhalen. In de Happinez van deze maand staat een artikel over Ubud. Ik liet het finn zien en die wilde ook wel naar Bali, toen ik vertelde dat jullie daar nu waren.
    Voor morgen een hele goede reis terug en tot gauw.
    groet, stef en Jel

• 13 Oktober 2008 - 11:23

Candice:

Hey hallo! Helaas tijd geen internet gehad. Maar nu kan ik jullie leuke verhalen allemaal weer lezen! Tja, het zit er weer op. Gelukkig hebben jullie -zo te lezen- heel erg genoten! Waar gaat de volgende vakantie naar toe?? Jalou kan niet wachten om weer met haar vriendje en vriendinnetje te spelen!
    Dikke kus voor jullie allemaal en een goede vlucht terug!
    Veel liefs!!

• 13 Oktober 2008 - 17:38

De De Witjes:

Ongelofelijk dat de 4 weken alweer voorbij zijn! Ook wij hebben het gevoel dat jullie net weg zijn. We vinden het leuk om snel jullie verhalen live te horen en de foto's te bekijken!
    Alvast welkom thuis!
    Tot gauw!
    Liefs, Joost, Ingrid, Luc en Evi

• 14 Oktober 2008 - 17:08

Lucinda:

Nou jullie hebben een geweldige vakantie om op terug te kijken! En ik kijk ook uit naar de foto's en de verhalen nog een keertje live te horen! We bellen en spreken gauw af! En wat knap dat Sam al kan zwaaien en zelf zitten. En ja floortje zal wel lekker bruin zijn, maar jullie vast ook wel. Tot gauw en groetjes