We zijn er weer! - Reisverslag uit Baarn, Nederland van Mirjam & co van der Sluis - WaarBenJij.nu We zijn er weer! - Reisverslag uit Baarn, Nederland van Mirjam & co van der Sluis - WaarBenJij.nu

We zijn er weer!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mirjam & co

16 Oktober 2008 | Nederland, Baarn

Herfst!! 4 weken weg geweest en Nederland ziet er weer heel anders uit. Prachtig! Heerlijk om weer thuis te zijn. De vlucht viel helaas weer tegen. Andre en ik zeiden tegen elkaar dat we iedereen aan kunnen raden om naar Bali te gaan, maar dat je je niet moet vergissen in de vlucht met twee kleine kinderen. Het is op zich wel prima gegaan, maar het is echt heel lang met twee kleintjes. Floortje is erg lang wakker geweest en Andre heeft veel met haar gespeeld en gedaan. Ze was niet vervelend, maar wel klaar wakker. Sam sliep af en toe en was op zich ook goed te spreken, maar we waren echt blij toen we geland waren. Het was onvergetelijk. Ik heb nu al zin om het fotoboek te maken. Maar ik heb ook zin om iedereen weer te zien. We hebben genoten van jullie reacties, daardoor was het net alsof jullie er toch een beetje bij waren. We bellen snel weer met iedereen en gaan afspreken! Tot snel en kus van ons allemaal!!

• 16 Oktober 2008 - 07:24

Anke:

Heerlijk dat jullie weer thuis zijn! Echt genieten. liefs Anke

• 16 Oktober 2008 - 11:57

Dubbel D :

Wij hebben ook genoten van de verhalen!
    xxx

• 16 Oktober 2008 - 12:32

De De Witjes:

Wat fijn te horen dat jullie weer veilig en wel op Nederlandse bodem zijn aangekomen! Nu even lekker bijkomen van de zware vlucht. We spreken elkaar snel weer!
    Liefs, Joost, Ingrid, Luc en Evi

• 16 Oktober 2008 - 12:45

Jenny & Sip:

Ontzettend fijn dat jullie weer heelhuids in Baarn zijn. Wat een mooie foto's en wat is Floortje weer gegroeid.
    Hartelijke groeten en tot ziens. Emmer Compascuum is niet zo ver als Bali!!!!!

• 16 Oktober 2008 - 17:35

Maria:

O, wat was het weer heeeerlijk om jullie weer te zien en te spreken.Die vervelende reis is al weer vergeten.Dat moet je er gewoon voor over hebben.Zoals met een kind krijgen...die bevalling vond ik ook niet fijn, maar je weet waarvoor je het doet !!
    Wat vooral zo fijn is om te zien;dat is jullie geluk en dat jullie zo gelukkig zijn met elkaar. Heerlijk om daarin te mogen delen !Ik heb weer zo van jou/jullie genoten ! Heerlijk dat jullie er weer zijn! Liefs Maria
    P.S. D&A,volgende keer kom ik echt een "hoop" doen hoor, beloofd !

• 20 Oktober 2008 - 09:25

Denise:

Er is maar 1 ding mogelijk de volgende keer: wij gaan mee! 4 weken is echt te lang om niet op je eigen pleetje te mogen poepen! Maria, je bent echt elke dag welkom! Mirjam poept nl ook gewoon bij ons alle BaliHai en Petershof eruit!
    En ik zal echt noooooooooit meer op de donderdag afspreken! Zalig om Sam en Floortje weer te zien en vast te houden....nu nog alle foto's (4375 stuks) bekijken...hebben we meer dan 4 weken voor nodig! ha dikke kus van mij, dmd-tje met mooie wc rollen