Bijna klaar om te gaan..... - Reisverslag uit Baarn, Nederland van Mirjam & co van der Sluis - WaarBenJij.nu Bijna klaar om te gaan..... - Reisverslag uit Baarn, Nederland van Mirjam & co van der Sluis - WaarBenJij.nu

Bijna klaar om te gaan.....

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mirjam & co

06 September 2009 | Nederland, Baarn

Lieve allemaal,

Bijna is het dan zo ver. We vertrekken donderdag naar Thailand. We vliegen 's avonds, dus hopelijk slapen de kindjes een groot gedeelte van de vlucht. We gaan eerst naar Koh Samui, een klein eiland waar we al eerder met Floortje waren. Daarna gaan we naar Koh Phangan. Een eilandje in de buurt van Koh Samui. Vervolgens gaan we terug naar Koh Samui en blijven daar nog 4 nachten, maar dan op een andere plek. Met het vliegtuig gaan we daarna naar Phuket, een ander groter eiland. Hier verblijven we op twee verschillende plekken. We hebben nog geen idee wat we gaan ondernemen, maar we hebben er enorm veel zin in. We zijn nu aan het inpakken. Aan kleding hoeft er niet veel mee, maar de medicijntas is goed gevuld. Ook hebben we dit jaar veel boeken mee, maar of we daar aan toe komen???? Speelgoed kopen we daar wel. Een theeserviesje van plastic en Sam is de hele dag druk....
Floortje heeft de juf van de peuterspeelzaal al gedag gezegd. Ze is duidelijk van de nieuwe generatie. Toen de juf vroeg of Floortje een kaartje wilde sturen zei Floortje:'Nee hoor, ik stuur wel een SMS.' Tsja..... Wij houden jullie in ieder geval op de hoogte via ons reisdagboek!!! Ik heb gezien dat dit reisdagboek ook een automatisch mailtje naar mijn mailinglist heeft gestuurd met de boodschap dat wij bijna vertrekken. Hier stond ook in dat jullie foto- en videoruimte aan ons cadeau konen doen. Vooral niet doen, want we zetten er geen foto's op. Dat kost veel te veel tijd. De foto's krijgen jullie na onze vakantie wel te zien..... Ons volgende mailtje zal vanuit Thailand zijn. Tot dan!

Liefs van ons.

• 06 September 2009 - 10:00

DNA :

Passen wij nog wel in de koffer? Hihi.. Geniet ervan! Missen jullie nu al! X DNA

• 08 September 2009 - 08:16

Maria:

Ja hoor...jullie gaan het weer ontzettend leuk hebben daar in Thailand. Laat de boeken maar rustig thuis, want jullie zullen alle tijd nodig hebben voor het land, de ontzettend aardige mensen en vooral elkaar !! Wij zouden ook zo weer willen gaan. Heel veel plezier !!!!!! en veel knuffels van mij meenemen in de koffer.