Hoera!!! We zijn er. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Mirjam & co van der Sluis - WaarBenJij.nu Hoera!!! We zijn er. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Mirjam & co van der Sluis - WaarBenJij.nu

Hoera!!! We zijn er.

Door: mirjam

Blijf op de hoogte en volg Mirjam & co

12 September 2009 | Thailand, Bangkok

Lieve allemaal,

We zijn er!! Heerlijk! De zon schijnt, de lucht is blauw, het strand is wit en de zee is prachtig. We weten meteen weer waarom we het toch weer aandurven om zo lang met twee kleine kinderen in een vliegtuig te stappen. Het is deze keer erg mee gevallen. Floortje sliep op twee stoelen en Sam heeft een tijd op de grond geslapen. Uiteindelijk werd Sam wakker en kon hij de slaap niet meer vatten, dus moesten we hem vermaken terwijl we zelf omvielen van de slaap.....Maar ze hebben het prima gedaan. Toen we gisteren aan kwamen hebben we eerst een duik in het zwembad genomen en vervolgens zijn we naar het italiaanse restaurant van het hotel gegaan. Lekker dichtbij, want we vielen om van de slaap. Sam viel tijdens het bestellen al op mijn schoot in slaap en Floortje op de terug weg in de armen van Andre. Floortje heeft tot vanochtend 8:30 geslapen en Sam zelfs nog een uurtje langer. We waren nog net op tijd voor het ontbijtbuffet. Nu genieten we van het mooie weer en de zee, het zwembad en het strand. We hebben net gelunched bij een strandtentje en daar hadden ze ook internet. Een goed moment om even te laten weten dat we veilig aangekomen zijn. Sam zit naast me op een stoeltje en slaat met zijn handje op het beeldscherm van een oude computer. Andre en Floortje liggen in de zee.
Ik ga zo lekker naar ze toe om samen met Sam een duik te nemen. Nou ja, duik.... Sam is nog een beetje bang en durft de zee niet in te lopen, zelfs zijn emmertje niet uit de golfjes te vissen... Gelukkig helpt Floortje een handje. Tot mails en een dikke kus van ons!!!

• 12 September 2009 - 07:58

Mariel En Fam:

Wat heerlijk weer voor jullie. Heel veel plezier en geniet ervan!!
    Mariel, Stef, FInn en Pippa

• 12 September 2009 - 08:01

Jenny:

Fijn dat jullie veilig aangekomen zijn. Geniet van alles.
    Liefs Jenny & Sip

• 12 September 2009 - 08:30

Caroline:

lekker hoor! ik ga zo het nieuwe konijnenhok in elkaar zetten dat zojuist is bezorgd. want het is hier ook lekker weer hoor!

Liefs Caro en kids/kinderboerderij

• 12 September 2009 - 08:46

Mary Van Dribbel:

Hallo gezellige zonnige familie! Goed te horen dat alles goed is gegaan.
    En nu genieten he?

Knuffies van de juffies van dribbel

• 12 September 2009 - 12:13

DNA Girls:

lieve schatten, fijn even te horen dat jullie veilig en gezond zijn geland! minder leuk te horen dat het daar zo mooi is...haha. Zeg maar tegen sam dat de zee echt niet zo eng is hoor. geniet maar lekker..wij missen jullie nu al! hebben vanochtend jullie huis leeggehaald...wat was alles mooi opgeruimd! en wat super dat we de spulletjes mogen lenen. we hebben onze zolder omgetoverd tot riante logeerkamer met heerlijk speelgoed en eigen dvd speler (nee, flatscreen hebben we niet meegenomen hoor!). ik heb nu 2 bakken met fijn speelgoed en dan wisselen we om. we hebben zin om nath&kids hier te hebben; anke kan niet wachten om met ze te spelen. wat goed dat de reis nu beter ging...ha dat bied mogelijkheden voor australie???gewoon nog meer filmpjes op de ipod.wij gaan zo met t&b eten en kletsen. het was een drukke week, mooie gesprekken gevoerd..en ik lees je bieb boek...dus: GENIET!! dag lieve schatten...tot mails. Oja, sms-sje helemaal vergeten floortje...sorry sorry als je weer thuis bent krijg je een dikke knuffel en mag je lekker komen logeren (we laten bed gewoon liggen ha). xxxxxxxxxdna

• 12 September 2009 - 12:14

Dna Girls:

biedt!xx

• 12 September 2009 - 14:32

Joop En Riet:

Liefjes.
    Fijn dat jullie een goede vlucht hebben gehad, we dachten veel aan jullie.Donderdag lekker gefietst met de Groeneveldmeiden, wel rustig want ik was m,n stem kwijt. Gaan zo naar de bbq van de omroep, lekker weer,jullie heel veel plezier en geniet van alles, liefs kusjes en knuffels van opa en oma, missen jullie nu al.

• 12 September 2009 - 14:44

Maria:

klinkt goed!!! Klinkt geweldig !!! We genieten met julle mee !
    liefs Maria

• 14 September 2009 - 06:42

Candice:

Wat klinkt dat super zeg! Zon, zee, strand,...heerlijk! Blij dat de vliegreis weer 'gelukt' is met twee kids. Onze doop staat voor december gepland. We gaan naar Canada! Wij kleuren ons inmiddels suf in het schetsboek (en de tafel, stoel en schoenen!) Geniet van de reis! Kijk uit naar het volgende bericht. Liefs!