Laatste dagen hier.... - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Mirjam & co van der Sluis - WaarBenJij.nu Laatste dagen hier.... - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Mirjam & co van der Sluis - WaarBenJij.nu

Laatste dagen hier....

Door: mirjam

Blijf op de hoogte en volg Mirjam & co

30 September 2009 | Thailand, Phuket

Lieve allemaal,
We zijn aan de laatste dagen begonnen in het laatste hotel. Onze trip met de kano was echt geweldig. Het was wel een lange dag, zeker voor Floortje, want we zaten wel lang op de boot. Eerst een uur in de auto, dan anderhalf uur op een grote boot en dan over in een kleine boot om op het James Bond eiland te komen. (Er is hier een James Bond film opgenomen vandaar de naam) Hierna begon het avontuur pas echt, want we gingen twee keer in kleine kano's waarbij er iemand was die voor ons peddelde. We gingen door een smalle opening in een eilandjeen toen kwamen we binnenin het eiland waar we een rondje konden kanoen. Het tweede eilandje was nog mooier, want daar gingen we door een grot van 50 meter lang in het donker en toen kwamen we weer aan de binnenkant van een eilandje waar we apen zagen zwemmen en apen in de bomen zagen. Eigenlijk is het moeilijk om te omschrijven hoe mooi het was, vooral omdat we nog nooit zoieta gezien hadden. Het was wel een lange dag, Floortje was aan het eind van de dag echt vervelend, maar dat was ook wel logisch want ze moest heel lang stil zitten op de boot en af en toe mochten we eraf als we gingen kanoen of naar het stand gingen om te zwemmen. 's Avonds aten we in het hotel, te moe om er weer op uit te trekken. Floortje haden we in de buggy voor een ventilator gezet, want ze had het erg warm. Ze zat dicht bij het podium waar een travestietenshow te zien was. Andre en ik vonden het geweldig. Al die mannen die er uit zien als vrouwen en dan engelse nummers playbacken waarvan ze echt niet weten wat ze zingen. Ze staan daar een beetje mooi te zijn in mooie kleding, maar het zit er eigenlijk niet uit. Floortje en Sam zijn de Thaise mensen een beetje zat. Iedereen zit aan ze en Floortje is de beschermer van Sam. Zodra er iemand is die aan Sam wil komen roept ze: "Nee, niet aan'm zitten" En Sam herhaalt dat als een kleine papegaai. Wij hebben ook zin om weer naar huis te gaan. Zin om iedereen weer te zien en lekker een bakkie koffie te drinken op de bank met een dvdtje..... Morgen gaan we naar de dierentuin en dan nog twee dagen strand en dan is het alweer de laatste dag. Tot snel en liefs van ons!!!!

• 30 September 2009 - 09:18

Anke:

Wauw dat klinkt gaaf dat eiland.. Nou nog een paar nachtjes slapen! We zien er naar uit om jullie weer te zien. veel liefs!

• 30 September 2009 - 09:44

Jenny & Sip:

Die eilandjes zouden wij ook wel eens willen zien! Het lijkt ons fantastisch.
    Een goede reis en kom veilig thuis!
    Liefs.

• 30 September 2009 - 16:31

Lillian:

dat klinkt allemaal wel heel spannend!leuk dat jullie weer terug komen en het lijkt me gezellig om weer bij te praten. ik wens jullie een voorspoedige terugreis,liefs Lillian

• 30 September 2009 - 16:40

Denise:

Spannende tripjes allemaal en wat goed dat jullie de kids al met travestieten laten kennismaken haha je weet maar nooit. Ik lees het goed jullie willen naar huis!ik wil jullie ook weer zien en knuffelen snel!!hier is het heel stil in huis nu de kids weg zijn tot maandag lekkere stinkerds!ik hoop dat ik nog wel aan sam mag zitten!!xxxx

• 30 September 2009 - 17:34

Maria:

Ik ben het helemaal met Denise eens..jullie reisverhalen zijn heerlijk om te lezen,maar het fijnst is het om te lezen dat jullie weer zin krijgen in een bakkie hollandse leut.Als ik zo de verslagen lees bekruipt me toch ook een zekere angst dat jullie eens Holland zullen inruilen voor Thailand. Of is dat projektie? Kan zijn! Ik heb veel te vertellen...gister hoorde ik ook weer een heel leuk nieuwtje...hoewel jij dat w.s. al weet? Hi.hi..
    raad je het al ?? XXXX

• 30 September 2009 - 17:49

Danny:

Geniet nog van jullie laatste dagen en een goed terugreis. Na 2 DVD-tjes verlang je namelijk weer naar die witte palmen en wuivende stranden en dan moet je waarschijnlijk veel dvd-tjes wachten tot je daar weer bent. Hier is het al weer echt herfstweer.

• 02 Oktober 2009 - 17:05

Maria:

Zien jullie ook de nieuwsberichten? Nu weer een enorme aardbeving op Sumatra, heel Padang ingestort. Eerder tijdens jullie vakantie op de Filippijnen noodweer.Wat dat betreft lijken jullie ook goed te zitten, godzijdank. Gister 1 okt. ben ik bij hr. de gyn geweest, heb weer een heel mooi doosie van hem gekregen.
    veel plezier nog aan het stand. XXXX

• 03 Oktober 2009 - 17:50

Joost En Ingrid:

Geniet nog even, ook al hebben jullie zin om weer terug te gaan. Het regent hier en het is nu echt herfst geworden..bah abh abh. Voor het eerst de verwarming aan vanavond...daarom: geniet!!
    Tot gauw en veilige terugreis! Liefs van ons