Aftellen - Reisverslag uit Baarn, Nederland van Mirjam & co van der Sluis - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Baarn, Nederland van Mirjam & co van der Sluis - WaarBenJij.nu

Aftellen

Door: mirjam

Blijf op de hoogte en volg Mirjam & co

09 Juli 2012 | Nederland, Baarn

Nog 3 nachtjes slapen en dan stappen we in het vliegtuig naar Bali. We zijn druk aan het pakken, spullen uitzoeken en aan het bedenken wat we nog vergeten zijn..... Op zolder staan 4 koffers klaar incl. speelgoed, toilettasjes, liters zonnebrand, aftersun, paracetamol, after-bite, deet, spelletjes, kleurboekjes, (voor)leesboeken.
Eerst een hele lange vlucht, waar we niet al te lang over na moeten denken, want dat kan mee of tegenvallen. Maar het vooruitzicht op zon, zee, lekker eten en 3 kinderen die de hele dag in het water dobberen of iets anders leuks doen doet ons de lange vlucht voor lief nemen. Voor Tijn heb ik een vliegtuigbedje waarvan ik hoop dat we het kunnen gebruiken en Floortje en Sam hebben luisterboeken mee, maar die vermaken zich hopelijk ook met de films aan boord. We zitten niet naast elkaar, maar splitsen op. Andre heeft Floortje en Sam aan het zijpad en ik zit met Tijn in de middenrij. We zijn met teveel om naast elkaar te zitten, maar misschien is dit ook wel rustiger.
Jullie horen het nog, want de volgende keer dat ik schrijf zijn we er en hebben we de vlucht achter de rug.
Tot dan..........

• 09 Juli 2012 - 09:54

Do:

Ja, spannend weer hè. We gaan jullie volgen. Dikke kus en alvast veel plezier!

• 09 Juli 2012 - 12:16

Joost Ingrid En Kids:

Wat een heerlijk avontuur weer! Al zou ik niet met je willen ruilen wat de vlucht betreft...heel veel succes voor onderweg gewenst en vooral veel plezier in Bali gewenst!!

• 09 Juli 2012 - 13:24

Denise, Anke & Tim:

Wij smullen nu al; heerlijk die reisverhalen! Geniet geniet geniet! En we komen natuurlijk nog ff een knuffel brengen. liefs Anke

• 09 Juli 2012 - 16:29

Sip & Jenny:

Wij wensen jullie een hele fijne vakantie! En hopen van alle reisverslagen te genieten.
    Liefs!

• 09 Juli 2012 - 20:38

Danny En Mariel:

Heel veel plezier op Bali, geniet ervan en tot snel!

• 15 Juli 2012 - 11:11

AETJP Veenstra:

Joehoe!!!! Hoe gaat het daar? Alles wel? We hopen het! Veel plezier!!!

Liefs van ons, we zullen julie avonturen volgen.

• 15 Juli 2012 - 11:13

AETJP Veenstra:

Eh... juLLie, uiteraard.

• 15 Juli 2012 - 14:05

Denise, Anke&Tim:

Fijn te horen dat jullie goed zijn aangekomen! Tim is eigenlijk ontroostbaar nu grote vriendin Mirjam weg is...hihi. Wij hebben ook wat geboekt...volgende x meer info! Benieuwd naar de eerste verhalen Sluisjes op Bali! kusjes van ons (joggingbroekenzondagmetregenendvdtjes)