We zijn er! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mirjam & co van der Sluis - WaarBenJij.nu We zijn er! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mirjam & co van der Sluis - WaarBenJij.nu

We zijn er!

Door: Tijn (1) Sam (4), Floortje(6), Andre & Mirjam

Blijf op de hoogte en volg Mirjam & co

15 Juli 2012 | Nederland, Amsterdam

Na een lange vlucht van 22 uur zijn we aangekomen op Bali. Het verliep niet helemaal vlekkeloos. Ik ging met Riet en de kinderen met de trein naar Schiphol en Andre ging met Joop met de bagage met de auto. Tijn zat al onder de poep nog voor we door de douane waren, Andre was er toen nog niet met de koffers dus ik had geen schone kleren voor Tijn. Met koud water, warm was er niet, heb ik Tijn gewassen in het toilet. Met alleen een luiertje aan ging ik weer terug naar Riet en de kinderen. Inmiddels was Andre er dus had ik schone kleertjes voor Tijn. Met een schoon mannetje erbij gingen we naar de incheckbalie. Helaas, de koffers waren te zwaar waardoor ik nog een tas erbij moest kopen. En ik was thuis nog wel zo druk geweest om alles in 3 koffers te krijgen. Met 4 stuks bagage zijn we uiteindelijk vertrokken. De vlucht was lang, maar de kinderen hebben redelijk goed geslapen . Jammer dat we bij aankomst op Bali nog anderhalf uur in de rij moesten staan voor een visum en de douane. Kinderen waren op en wij ook! Bij aankomst in het hotel hadden we geluk. We kregen een upgrade naar een suite wat Floortje meteen een huisje noemde. Na een avondduik in het zwembad lagen we uiteindelijk om middernacht op bed. Iedereen sliep uit de volgende morgen, zodat we bijna te laat waren voor het ontbijt. En nu genieten we van het zwembad, de zon, de zee en elkaar. De volgende keer schrijf ik daar iets meer over, want ik schrijf dit op de iPod en mijn eerste versie dat dit verhaal was niet opgeslagen, dus ik doe al anderhalf uur over dit stukje en baalde net als een stekker. Wordt vervolgd.

  • 15 Juli 2012 - 16:21

    Jenny En Sip:

    Konden jullie geen visum in Nerlands regelen? Maar fijn dat jullie veilig aangekomen zijn. Veel plezier!

  • 15 Juli 2012 - 18:52

    AETJP Veenstra:

    Wat fijn dat jullie er zijn, veilig en wel. Het is me wat, zo'n reis. Maar dan heb je ook wat! Teun mist Floortje nu al en zei vanmiddag in de dierentuin: 'nu zit Floortje denk ik op een olifant of op een ezeltje...'

    Groeten van ons allen!!

  • 17 Juli 2012 - 10:00

    Joop En Riet:

    Hallo reizigers,wat een spannend verslag.
    Wij zijn nu in een heerlijk zonnig Frankrijk en genieten van het goede leven.We kijken uit naar het volgende verslag,geniet van alles wat Bali te bieden heeft .Kus voor iedereen van Joop en Riet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mirjam & co

Met Floortje ('06), Sam ('08) en Tijn ('10) de wereld ontdekken.

Actief sinds 13 Sept. 2008
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 55164

Voorgaande reizen:

13 Juli 2018 - 05 Augustus 2018

Thailand 2018

07 Juli 2017 - 30 Juli 2017

Indonesië: Java, Lombok en Bali

22 Juli 2016 - 14 Augustus 2016

Costa Rica en Panama 2016

10 Juli 2015 - 03 Augustus 2015

Cambodja - Thailand 2015

24 Juli 2014 - 17 Augustus 2014

Vietnam 2014

02 Augustus 2013 - 25 Augustus 2013

Thailand 2013

13 Juli 2012 - 06 Augustus 2012

Bali 2012

10 September 2009 - 05 Oktober 2009

Thailand 2009

14 September 2008 - 14 Oktober 2008

Bali 2008

Landen bezocht: