Nog 3 nachtjes slapen - Reisverslag uit Baarn, Nederland van Mirjam & co van der Sluis - WaarBenJij.nu Nog 3 nachtjes slapen - Reisverslag uit Baarn, Nederland van Mirjam & co van der Sluis - WaarBenJij.nu

Nog 3 nachtjes slapen

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg Mirjam & co

21 Juli 2014 | Nederland, Baarn

Bijna is het zover! Donderdag gaan we naar Vietnam. Denise & Tim en Joop & Riet brengen ons naar schiphol. Wat een verschil met 9 jaar geleden. Toen gingen we ook naar Vietnam. Floortje zat al in mijn buik verstopt. We stapten, met de rugzak op, in de trein.

Nu, 9 jaar later, gaan we terug naar Vietnam. Ditmaal met 3 kinderen.

We gaan naar het noorden en het midden van Vietnam. Andre heeft weer zijn best gedaan om er iets leuks van te maken. We gaan het ontdekken, we gaan het beleven. Proeven, voelen, ruiken!

We hebben er zin in!

Tot in Vietnam! Liefs Mirjam

• 21 Juli 2014 - 14:53

Mariel:

Heel veel plezier in Vietnam!!!
    En daarna horen we graag jullie verhalen.
    xx
    Mariel

• 21 Juli 2014 - 20:14

Riet Van Der Sluis:

Nog 2 dagen,1 samen met opi en omi en de kinderen, en met ons naar het Dolfinarium en het Theehuis.
    Dan nog een nachtje slapen voor jullie vertrek. Spannend.
    Wij zien elkaar dus nog,tot woensdag. Groeten en knuffels van opa Joop en Oma Riet

• 21 Juli 2014 - 20:19

Fam Veenstra:

G O E I E R E I S E N V E E L P L E Z I E R!!! Liefs van ons!!

• 21 Juli 2014 - 23:11

Maria:

O wat gaan jullie weer een prachtige vakantie tegemoet. Vietnam is zooooooooooooooooooo VET!!! Ik kijk nu al uit naar het eerste verslag. Goed uitkijken met oversteken in Hanoi he ? kijk maar op you tube hoe het moet, voetje voor voetje, heel langzaam doorlopen......En jullie gaan vast ook erg genieten van Hoi An en Halong Bay...en alle andere mooie plekjes. .Fijn dat wij een beetje met jullie mee mogen/kunnen reizen via Waarbenjijnu.
    Goeie reis en dikke knuffel voor jullie allemaal.
    Maria

• 22 Juli 2014 - 11:01

Maria:

Nog maar twee nachtjes. Ik heb zojuist de reisverslagen die Saar heeft gemaakt op sarafina.reismee.nl weer gelezen en erbij zitten huilen van geluk en ontroering.....ben weer even helemaal terug in Vietnam en "wacht jullie daar nu op". Ben zó benieuwd naar jullie ervaringen ! Sterkte nog even met pakken en de voorbereidingen ! Liefs Maria

• 23 Juli 2014 - 20:56

Do:

Super leuk om de reis met jullie mee te beleven. Heel veel plezier!
    X van ons allen

• 24 Juli 2014 - 11:41

Miriam:

Wat heerlijk voor jullie, het is zover, op naar Vietnam!! Ontzettend veel plezier en geniet voor TIEN met elkaar. Veel liefs en een kusje van Jette voor Tijn: )

• 24 Juli 2014 - 21:12

DNAt&g:

We gaan weer meelezen en leven met al jullie avonturen! Fijn om jullie weer te mogen wegbrengen naar Schiphol en lekker een bakkie te doen voor de verjaardag van Andre (49 toch??). Tim wil ook mee met Tijn naar Fjetnaaaaam..toch? Hij had wel een beetje moeite met afscheid nemen hoor..gelukkig mocht hij met mama alweer naar Pluisje toe! Lieve schatten...ENJOY! Tot schrijfs...en tot over een tijdje maar weer...Wij gaan gewoon door met tropisch weer in NL en maken ook maar een Noodleprutje! dikke kussen Anke Tim Denise en Guus (werknaam en nog 10 weken te gaan!) xxx

• 26 Juli 2014 - 15:11

Joost, Ing, Luc, Evi:

Hallo allevijf,

Als het goed is zijn jullie inmiddels aangekomen.
    We hebben wel ons hart even vastgehouden na het vreselijke nieuws vorige week...

Andre, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    We wensen jullie een prachtige reis. Wij weten dat het geweldig is, maar zijn wel benieuwd hoe het land er nu voorstaat na al die jaren! Leuk om dat door jullie verhalen mee te kunnen beleven.
    Doe voorzichtig allemaal, want we zien jullie graag heelhuids terug!

Heel veel liefs en veel plezier van ons (nog net uit Nijkerk....)

Joost, Ingrid, Luc en Evi