Nog één nachtje slapen - Reisverslag uit Baarn, Nederland van Mirjam & co van der Sluis - WaarBenJij.nu Nog één nachtje slapen - Reisverslag uit Baarn, Nederland van Mirjam & co van der Sluis - WaarBenJij.nu

Nog één nachtje slapen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mirjam & co

13 September 2008 | Nederland, Baarn

Nog één nachtje slapen en dan is het zover. We gaan naar Bali! Eerst hebben we de weken afgeteld en vervolgens de dagen en dan is het in één keer zover..... Floortje heeft vandaag haar rugzakje gekregen voor in het vliegtuig. Het is een nijlpaardje waar ook nog wieltjes onder zitten. Ze vindt het prachtig. Sam krijgt tandje nr.2 en is een beetje onrustig, maar we zien wel hoe het zal gaan in het vliegtuig.Ook Floortje is niet helemaal fit, we hebben gewoon zon nodig!
Boven staan twee enorme koffers. Één koffer is net een apotheek en de andere is gevuld met luiers en kleding. Wij zijn er klaar voor! We hebben er zin in! We gaan dit jaar een reisdagboek bijhouden via www.vandersluis.waarbenjijnu.nu, dus als jullie benieuwd zijn hoe het ons vergaat dan zijn we hier te vinden.
Dit berichtje is vanuit Nederland, maar het volgende bericht zal uit Bali zijn.
Liefs vanuit nat Nederland en tot op zonnig Bali.

• 13 September 2008 - 09:56

DNA Girls:

Lieve schatten, jullie kunnen ons vandaag nog inhuren om mee te gaan als: sherpa's, au pairtjes, vriendinnen, stewardessen of gewoon voor alle gezelligheid op BALI! Heel veel plezier en gaaf he deze site! Dikke kus DNA
    ps ik wil ook zo'n rugzak!! xx

• 13 September 2008 - 12:23

Lieke:

Wat lachuh is dit zeg!!!
    Zoals ik al verwachtte zijn jullie ongelooflijk goed voorbereid! Heel goed...dan kunnen jullie een maand lang genieten!! Heel veel plezier en zon en geluk! Ik volg jullie!
    Liefs en dikke kus de moi

• 13 September 2008 - 17:24

Jenny & Sip:

Wij wensen jullie een hele fijne reis. Vertil je niet aan die koffers!
    We hopen dat Floortje en Sam lekker kunnen slapen in het vliegtuig.
    Wat een leuke foto van jullie. Kom gezond weer thuis. Liefs en groetjes.

• 14 September 2008 - 14:39

De De Witjes:

Wat een heerlijk bericht, we zijn gewoon jaloers!! Geniet lekker van elkaar, de zon en al het moois op Bali. Goede vlucht, doe voorzichtig en laat gauw wat horen als jullie in Bali zijn!

Liefs, Joost, Ingrid, Luc en Evi

• 14 September 2008 - 20:20

Maria:

Ja, vandaag was dus de grote dag van het vertrek naar Bali met het vliegtuig.Om 11 uur de hele familie afgezet op Schiphol. (Om 2 uur zou het vliegtuig vertrekken.) Floortje wilde liever gaan lopen en Andre vond dat ook een goed idee !??? Weet je wel wel Bali ligt Andre? Kleine Sam had zoals altijd het hoogste woord. Hij had er in ieder geval heel veel zin in ! Moeder Mirjam had alles natuurlijk tot in de puntjes verzorgd en alles onder controle. Onderweg Sam effe z'n natje en drogie..super !
    Dit gaat weer zo'n onvergetelijke vakantie worden. Genieten !
    Heel veel plezier !!!! Liefs Maria

• 15 September 2008 - 08:50

Stef:

Hey kidz,

heel veel plezier en geniet dat het een aard heeft. Dikke kus aan y'all!