Rijstvelden, rijstvelden en nog meer rijstvelden. - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Mirjam & co van der Sluis - WaarBenJij.nu Rijstvelden, rijstvelden en nog meer rijstvelden. - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Mirjam & co van der Sluis - WaarBenJij.nu

Rijstvelden, rijstvelden en nog meer rijstvelden.

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mirjam & co

28 September 2008 | Indonesië, Bali

Gisteren zijn we aangekomen in Ubud in hotel Kamandalu. Denise en Anke hebben hier ook gezeten en het is in een woord prachtig. Het hotel ligt midden in de rijstvelden. De rijstvelden lopen eigenlijk zelfs in het hotel nog door. Vanochtend hebben we een wandeling gemaakt door de rijstvelden. Een mini-tracking. Nu heb ik echt het gevoel dat we in Indonesie zijn. Het is zo ontzettend mooi om door die rijstvelden te lopen. In kan dan bijna niet geloven dat we hier zijn. Sam bungelt op mijn buik en maakt af en toe een geluidje en valt door het lopen vanzelf in slaap. Floortje vindt alles even leuk en mooi. "Leuk he? Ubud!" ' Mooi he mama? Die rijst" "Oh, mama, papa, kijk eens een offertje!" De kleuren groen van de rijstvelden zijn echt prachtig en ik had niet gedacht dat we dit konden doen met twee van die kleine hummeltjes. Heerlijk! Gisteren gingen we naar de kamer en deze zijn hier in Balinese stijl. Je gaat eerst een klien trappetje op, komt door twee kleine houten deurtjes, gaat vervolgens door weer twee houten deurtjes en dan pas kom je in de kamer. Floortje" Oh, ik lijk wel een soort een koningin1" En dat is ook zo! Je wordt hier zo welkom ontvangen, er zijn overal bloemen. Zelfs ons bad lag vol met bloemen toen we aankwamen. Floortje:"oh wat mooi, wat prachtig! Ik ga er even in zitten. Brrrr, koud!" Morgen gaan we naar het olifantenpark. Ben benieuwd! Er is een show, ze gaan in bad en je mag er een ritje op maken. We zien wel wat we gaan doen, in ieder geval de show en misschien Floortje met een van ons op de olifant. Gister zijn we in Ubud-centrum geweest. Ik herkende het niet meer. Het is zo ontzettend druk geworden. Bijna geen doen met twee kleine kinderen. Dat shoppen slaan we hier dus maar over, want we krijgen het al warm van een klein stukje door die drukte met twee ukkies en al die mannetjes die dan vragen of je transport nodig hebt. We hebben wel in het NOMAD-cafe gegeten. (Jullie ook DNA?) Balinese tapas. Heerlijk! Straks gaan we nog een keer proberen of we een rondje kunnen lopen door Ubud. Liefs van ons!! X X X

• 28 September 2008 - 09:13

Jaloerse Dna :

natuurlijk is het daar mooi!altijd naar ons luisteren!ha,zoen we zien jullie lopen..maak ook nog Ff wandeling naar hotel ernaast:viceroy dat is ook poepsjiek!bij ons is het ook warm,lekker in tuin en straks picknick in polder.nomad café is top,neem ook taart in wayang café!we miss you..waren we ook maar in kamandula!dikke zoenen en veel plezier op de olifant!speciale kus voor king siam en queen floortje..oja lotus bloemen kijken in café lotus! Xxx

• 28 September 2008 - 09:35

Floortje:

Lieve Floortje, bedankt voor je briefje, wat leuk dat je naar de olifanten gaat, opa en ome hebben ook op een olifant gezeten, spannend hoor.
    Ruiken de bloemen ook lekker die op je bedje liggen? Wat een verwennerij. Is het eten lekker, je eet zeker vaak sateetjes, en veel fruit. Wil je Sam van opa en oma een dikke knuffel geven want we missen jullie hoor.Kus voor jullie alle vier en tot de volgende keer. oma.en opa

• 28 September 2008 - 18:24

Do:

Wat een mooie foto's.
    Bijna bedtijd, kan ik erover dromen.
    Veel plezier nog!
    Dikke kussen aan allemaal XXX

• 29 September 2008 - 19:47

Stef En Jel:

WAUW, ik ben vreselijk jaloers, wat fantastisch.
    Geniet maar lekker verder.
    dikke kus