We zijn er!!!! - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Mirjam & co van der Sluis - WaarBenJij.nu We zijn er!!!! - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Mirjam & co van der Sluis - WaarBenJij.nu

We zijn er!!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mirjam & co

17 September 2008 | Indonesië, Bali

Hoera! We zijn er! Wat zijn we blij dat we er zijn...De vlucht was echt hard werken. Floortje was niet lekker en moest overgeven op de eerste vlucht. Het was echt zo zielig! Ze probeerde steeds te slapen maar dat lukte ook niet goed. Ze werd steeds wakker en huilde dan een poosje en vervolgens viel ze weer even in slaap. Waar zijn we aan begonnen, hebben we allebei wel gedacht. Sam had een babybedje, maar daar paste hij eigenlijk niet zo goed in.Beetje groot voor zijn leeftijd geloof ik.. Hij was ontzettend vrolijk en lachte naar iedereen die hem ook maar een beetje aandacht gaf. Hij sliep veel minder dan Floortje en was toch in opperbeste stemming, ongelovelijk. De tweede vlucht ging veel sneller voorbij, Floortje sliep een hele tijd en Sam heeft ook nog een poosje geslapen. Andre en ik waren echt helemaal op.... Sam had natuurlijk bij mij op schoot geslapen tijdens de eerste vlucht en Floortje tegen Andre aan. Maar goed, we wisten van te voren dat het lang zou zijn. We hadden het alleen iets te positief ingeschat. Toen we op Bali aankwamen was het bijna alweer goed. Floortje had zin om te zwemmen en dat hebben we meteen gedaan. In het zwembad was een dame uit het vliegtuig die zij dat ze wel bewondering had voor onze kinderen. Zo'n lange reis en helemaal niet klagen of vervelend doen, ze nemen het zoals het komt. Dat was erg leuk om te horen, want wij vonden ook dat ze het erg goed gedaan hadden. Floortje was ook daar toch nog niet lekker en gaf een keer over. 's Avonds gingen we allemaal op tijd naar bed, maar om 11 uur werd Floortje wakker en die sliep pas weer om een uur of 2. Mmmmmm, ook dat had ik anders bedacht. Maar volgens Andre zou het allemaal goed komen, want we zaten nog niet in het goede hotel. Hier bleven we een nacht en dan gingen we naar het hotel van onze eigen keuze. (Ticket was veel goedkoper als we het boekten met een nacht op Bali dan een los ticket)
De volgende ochtend gingen we naar het hotel waar we nu zitten en ja hoor, Andre had gelijk. Het is hier heerlijk! Floortje speelt de hele dag in het zwembad, Sam slaapt in een hutje naast het zwembad en wij genieten van elkaar, de zon, de mensen en het lekkere eten.
Het weer is precies goed, niet te heet en zelfs aan het eind van de dag een beetje koud als je uit het zwembad komt. Floortje maakt af en toe een grappige opmerking en wij zijn blij dat de meeste mensen ons niet kunnen verstaan. 'Kijk eens, die meneer heeft bolle billen'
Op dit moment slaapt Sam en is Floortje bij Nadre op de kamer, want met 2 van die kleintjes moet je wel een beetje plannen wanneer je een mailtje verstuurt. En de dag is zo voorbij....
We hebben het dus heerlijk, we genieten van de zon en de kids en we gaan straks lekker bbq-en op het strand. Liefs van ons en we melden ons wel weer. X X X

• 17 September 2008 - 09:32

Anke:

Hallo lieverds!
    Fijn iets van jullie te horen! Pittige vlucht zo te horen.. Hopelijk knapt Floortje snel op. Fijn te horen dat het verder zo goed gaat met die kanjers! Haha ik hoor Floortje de bolle billen opmerking maken! Hele dikke knuffel voor jullie alle 4, xx Anke

• 17 September 2008 - 15:05

Lillian:

wat fijn dat jullie er zijn en zo te lezen genieten jullie nu al goed van Bali en van elkaar. nog een fijne tijd met z'n viertjes! liefs Lillian

• 17 September 2008 - 16:54

Riet:

Heb net jullie verslag gelezen,wat een reis, vanaf nu alleen nog maar genieten,konden we maar even bij jullie kijken.Veel plezier en dikke kus van opa en oma.

• 17 September 2008 - 18:04

Jellebel:

Het grote genieten kan gaan beginnen! Wat goed dat jullie kids het zo goed gedaan hebben, ook Floortje met haar zieke lijfje.
    dikke kus, mariel (van stef

• 18 September 2008 - 06:39

Lieke:

Hallo lieve mensen,

Wat een verhaal! Zielig voor Floortje maar nu ze in dat zwembad ligt en een ijsje eet is ze het vast al vergeten.
    Geniet van het hotel en de zon en het lekkere eten en elkaar! Hier is het koud!

Liefs Lieke

• 18 September 2008 - 08:51

Opi En Omi:

GOED DAT JE NIET ALLES VAN TE VOREN WEET.MAAR NU MAAR GENIETEN EN LEKKER UITRUSTEN.DIKKE KUS VAN ONS.

• 18 September 2008 - 14:10

DeniseBaliHai:

He scheetjes van me! Ach, dat kotsen heb je in ieder geval achter de rug...gaat alleen op voor de heenweg is mij verteld door een steward! fijn te horen dat Bali nog genieten is; ik kom eraan! dikke zoen van DeniseBaliHai en een kus aan Nadre. (ik zei toch dat Sam een charmeur aan het worden is?)

• 18 September 2008 - 18:06

Sip & Jenny:

Fijn dat jullie de heenreis achter de rug hebben. Jammer dat Floortje ziek werd. Maar zo te lezen gaat het weer goed met haar. Gelukkig dat Sam tijdens de reis veel geslapen heeft en dat beide kinderen zo rustig waren. DAT HEBBEN ZE NIET VAN HUN MOEDER!!!!
    Ook voor jullie medepassagiers!
    Een hele fijne vakantie en liefs.

• 20 September 2008 - 11:22

Maria:

Ach , die reis, dat is straks alleen nog maar een mooie anekdote en staat voor eeuwig te boek als het grote avontuur en/of trauma. Onze kinderen hebben ook heel wat mee moeten maken,(en moeten nog steeds veel doorstaan,volgens Bart) maar zeg nou zelf...het zijn toch geweldige,schattige kinderen.(die van ons bedoel ik, he)
    Ik zou ook graag even naar jullie toe vliegen...Bali lijkt me toch ook zo heerlijk!!!
    Floortje, heb je nog naar me gezwaaid in het vliegtuig ?? Ik zag jullie vliegtuig ..hoog in de lucht. Heb je de dolfijnen al gezien? En de apenkoppen ? Ga je alles vertellen als je weer thuis bent ? Als je weer thuis bent dan gaan we weer samen op de fiets he ? Het is hier vandaag mooi weer, dus gaan we straks fietsen. Ik zit nog even te wachten, want de bank wordt zo opgehaald,(voor dubbele van eerste bod !)
    Mirjam, ik mis je nu al..heb zoveel te vertellen.. nou ja..t is niet aars. Liefs voor jullie allemaal en dikke stijfies voor die kleinste/grootste schatten.

• 20 September 2008 - 18:39

De De Witjes:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en wij kunnen ons goed voorstellen hoe kapot jullie moeten zijn geweest na de vlucht! Nu dus lekker aan het genieten. Waar zitten jullie precies? Wij gaan morgen op de foto voor een documentaire over de kramtijd. Een spoortje nachtelijke vermoeidheid moet op de foto komen...hmm denk dat dat geen probleem zal zijn!
    We zijn weer benieuwd naar jullie volgende mail! Liefs van on 4-tjes