Nieuwe vriendjes - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Mirjam & co van der Sluis - WaarBenJij.nu Nieuwe vriendjes - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Mirjam & co van der Sluis - WaarBenJij.nu

Nieuwe vriendjes

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mirjam & co

04 Oktober 2008 | Indonesië, Sanur

De dolfijnenshow was heerlijk kneuterig. We zaten er lekker dichtbij en Floortje vond het prachtig. Sam zag ook af en toe wat voorbij komen springen en was ook wel geboeid. Het is hier trouwens ongelovelijk om te zien hoeveel aandacht Floortje en Sam krijgen. Er zijn hordes chinezen en jappanners en balinesen die met Floortje op de foto willen of Sam willen vasthouden. Floortje vindt het vreselijk en rent iedere keer hard weg. Sam is wat vriendelijker en laat zich wel even oppakken maar geeft dan ook wel weer aan dat hij bij mij wil zijn. (Goedzo Sam!!) Tijdens de dolfijnen show waren er zelfs mensen die Floortje aan gingen tikken zodat ze zich om zou draaien zodat ze met haar op de foto konden. Een vrouw met een klein kindje kwam bijna bij mij op schoot zitten met haar ukkie en probeerde steeds haar kindje tegen Sam aan te drukken. Wij kwamen voor de dolfijnen, maar de anderen vonden Sam en loortje boeiender. Trouwens wel mooi om te zien dat na de show de dolfijnen ingezet werden voor therapie met kinderen. Er was een authistisch meisje wat met de dolfijnen ging zwemmen. Mooi om te zien. Wij hebben er trouwens ook nog even over gedacht om met de dolfijnen te zwemmen, maar Floortje zag het niet zitten..... De rest van ons verblijf in Lovina was rustig, maar had toch wel wat. We hadden al wel weer zin in het Hyatt hotel in Sanur..... Gister zijn we naar Sanur gegaan. We waren in eerste instantie van plan om hier 10 nachten te blijven, maar uiteindelijk hebben we besloten om dat terug te brengen naar 5. We verblijven de laatste nachten weer in Benoa, waar we begonnen zijn. We hebben het daar heerlijk gehad en willen het daar afsluiten. Ik mail nu vanuit een restaurant waar we ook gaan eten en Floortje komt me nu halen om te vertellen dat het eten er is. Dus ik ga nu eerst even eten en wie weet kan ik zo nog weer even mailen. Liefs. X x X

• 04 Oktober 2008 - 10:53

DNAgirls:

Wat is het toch heerlijk om jullie vakantieverhalen te lezen. Zo zijn we toch een beetje bij jullie! Nou wij kunnen ons goed voorstellen dat ze jullie kindjes willen fotograferen. Ze zijn toch ook om op te vreten? Gelukkig doen ze dat dan weer niet.. Vergeet trouwens niet om nog een dagje de oversteek te maken naar Lembonang vanuit Sanur.. Wij vonden het heerlijk daar: prachtig blauw water, mooi strand en mooie tocht op het water! Ook leuk om te snorkelen, mocht je daar nog zin in hebben..

Voor de zekerheid nog een keertje tel van Oasis Beach hotel: Jl. Pratama No. 68A,
    Tanjung Benoa, Nusa Dua 80363
    Bali - Indonesia. Ph. (62-361) 770 126

We hebben erg zin om jullie weer te zien. Tis stil aan de overkant.. ;-)) xx Anke

• 04 Oktober 2008 - 14:09

Riet En Joop:

Zo, dat is weer een gezellig verhaal, jullie beleven toch leuke dingen, je maakt toch wel veel foto's en film he, we zijn razend benieuwd.Joop had een gezellig drukke verjaardag, we misten jullie wel hoor, iedereen vond het jammer dat jullie er niet waren(jullie waarschijnlijk minder)Morgen keert de rust weer , de loge's vertrekken morgen weer.
    Geniet nu maar van de laatste 10 dagen, voor je het weet sta je weer op Schiphol. Dikke kus voor jullie vieren.

• 04 Oktober 2008 - 16:52

Jenny:

Door omstandigheden hebben ik nu alle vakantieverhalen achter elkaar moeten lezen. Het lijkt dat jullie weer een fantastische reis maken. Fijn hoor!
    Leuk die olifantenrit. Wij hebben dat, jaren geleden, in de bush in Nepal gedaan.
    Nog een fijne vakantie en geniet met elkaar. Groetjes.

• 04 Oktober 2008 - 17:29

Caro En Peter:

Hallo daar! We hebben jullie inderdaad gemist op de verjaardag van Joop. Peter vond het eerst ook wel een beetje saai, maar ontdekte al gauw dat alle aandacht dus nu allemaal voor hem was. Hij wond hij alle oma's om zijn vinger en heeft het reuze naar zijn zin gehad. Het was geweldig om hem zo tussen de Corry's, Grada, Wia en Gerry te zien zitten.En maar kletsen! Wat een verschil met twee jaar geleden. En vanochtend heeft hij weer met 11-1 gewonnen, dus zijn weekend kan niet meer stuk.
    Fijn dat jullie het ook zo naar het zin hebben. Veel plezier nog in de laatste week, kus Caro