krabbetjes - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Mirjam & co van der Sluis - WaarBenJij.nu krabbetjes - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Mirjam & co van der Sluis - WaarBenJij.nu

krabbetjes

Door: Tijn (1) Sam (4), Floortje(6), Andre & Mirjam

Blijf op de hoogte en volg Mirjam & co

16 Juli 2012 | Indonesië, Batavia

Alle kinderen liggen in bed, dus ik heb even tijd voor een verhaal. Het weer is hier heerlijk, we liggen de hele dag in het zwembad. Ik probeer een beetje te lezen. Weinig kans, want Tijn zit in de mama-fase. En als ik niet op mama reageer dan roept hij gewoon mjam (Mirjam).
Floortje ging al even oefenen met snorkelen in het zwembad. Het zag er leuk uit, ze bleef wel 5 minuten drijven. Totdat ze met een benauwd gezicht weer boven kwam. Ze zag krabbetjes in het zwembad (niet groter dan 1 centimeter) en durfde niet meer naar de kant. Ik moest haar aan de andere kant uit het zwembad plukken. 's Avonds zat ze huilend op bed. Ze kon niet aan Andre vertellen waarom ze huilde,ik moest komen. Ze zou André voor zijn verjaardag een snorkeltripje geven en nu durfde ze niet meer en had ze geen cadeau. Na wat praten zou ze toch proberen om hand in hand te snorkelen. Ik ben benieuwd....
Morgen gaan we naar Sanur.
Wordt vervolgd! (en nu wel met een d, was beetje laat gisteravond, is inmiddels aangepast!)

• 16 Juli 2012 - 16:36

Caroline:

Ah, die Flootje! Vertel haar maar dat ik samen met Denise, ook in Indonesie in water heb gezwommen met wel 100 miljoen van die kleine krabbetjes! En er heeft er niet één gebeten, ze waren eigenlijk heel schattig! Wij tellen inmiddels ook af, in de regen:(!! Dikke kus voor allemaal, Caroline

• 16 Juli 2012 - 19:33

Mirjam:

Fijn om weer alle leuke avonturen te kunnen volgen. Wij vertrekken bijna naar Zwitserland en Italië, iets minder exotisch, maar vast ook heel leuk. Floor heeft gelijk hoor, al die enge beesten in het water. Met een boekje en een limonade naast het zwembad is ook heel leuk, x van ons allemaal

• 16 Juli 2012 - 19:44

AETJP Venstra:

Krabbetjes! Dat Floortje dat eng vindt kunnen wij ons hier wel voorstellen hoor!! Het kinkt allemaal erg spannend en avontuurlijk.

Wij waren in Sprookjeswonderland vandaag. Het was wel een beetje nat...

Doeg! Groeten van ons!!