Dwars door de rijstvelden . - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Mirjam & co van der Sluis - WaarBenJij.nu Dwars door de rijstvelden . - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Mirjam & co van der Sluis - WaarBenJij.nu

Dwars door de rijstvelden .

Door: Tijn (1) Sam (4), Floortje(6), Andre & Mirjam

Blijf op de hoogte en volg Mirjam & co

21 Juli 2012 | Indonesië, Ubud

Allereerst wil ik even zeggen hoe leuk het is om jullie reacties te lezen!!!

Gisteren zijn we in Ubud aangekomen. Het is hier echt prachtig. We zitten midden in de rijstvelden. Toen we hier aankwamen en het straatje in reden waar ons hotelletje zat vroegen we ons eerst af of het wel wat zou zijn. Jawel, het bleek prachtig. We hebben een tuintje wat aan de rijstvelden grenst met een schommelstoel waar Sam al klem onder kwam te zitten toen Floortje hem lanceerde toen ze van de schommelstoel af sprong. Ons huisje heeft uitzicht op de rijstvelden. 's Middags gingen we lopend naar het centrum dwars door Monkey Forrest waar de apen boven je hoofd door de bomen slingeren. De wandeling viel toch een beetje tegen want het is echt warm en druk. Dat vinden wij niet zo erg maar de kinderen hebben daar meer moeite mee. Dus na een lekkere ijskoffie en ijsjes voor de kinderen wilden we weer terug met het hotelbusje. Daar moesten we even op wachten dus kon ik mooi Tijn zijn luiertje verschonen, want hij stonk. Ik liet hem even met zijn blote billetjes op een bankje staan om de schone luier te pakken maar hij bleek nog niet helemaal klaar en poepte keurig op het bankje. Bah!!!! Gelukkig was het zo weer opgeruimd en konden we in het hotel aan de afternoon tea met cake!!!! Lekker!!! Tijn wilde ook wel wat lekkers en zette zijn handjes en gewicht tegen het tafeltje waardoor alles!!!! op de grond viel. Theepot stuk, kopjes stuk, schoteltjes stuk, melkkannetje stuk. Bingo!!!!! We zijn na duizend excuses afgedropen naar de kamer.
's Avonds hebben we heerlijk gegeten, krispy duck. Ze mesten die eenden hier niet echt vet, want je moest wel goed zoeken naar gevogelte, maar het was heerlijk. Daarna gingen we vroeg naar bed want we moesten vandaag vroeg op.......
Op naar ons volgende avontuur, fietsen door de rijstvelden.......

• 22 Juli 2012 - 18:31

Zelfde 3 Als Vorige :

Ubud, leuk leuk...ja het was hier zelfs op het nieuws: asociale Hollandse toeristen (ze ogen lief en leuk) breken Bali af...poepen op bankjes en smijten met servies hihi dikke kusjes voor jullie alle 5! De dames gaan ook vroeg het nest in: Tim denkt elke nacht dat we op avontuur gaan en afgelopen nacht lag hij een poepgeluid te maken... Anke en ik moesten zo hard lachen...Tim ook weer en zo werd het 05:00 ....xxxx

• 22 Juli 2012 - 20:15

Gerco:

Super die verhalen.. maar soms is het net TO MUCH INFORMATION.. hahahaha, met een half woord begrijpen we het ook wel..!
    Mooie omgeving dara he..?
    Liefs Gerco

joo

• 23 Juli 2012 - 16:25

JoJooop En Rietop En Riet:

Je ziet: deze laptopdoet het niet........ To later.

• 24 Juli 2012 - 18:51

Mamriammm:

JJohhaaooooooooo
    ooohhoooohij doet het niet !!!!!!! zal dat zo duidelijk zijn ? Joooooohooooooo Joop en R