Tweede poging - Reisverslag uit Baarn, Nederland van Mirjam & co van der Sluis - WaarBenJij.nu Tweede poging - Reisverslag uit Baarn, Nederland van Mirjam & co van der Sluis - WaarBenJij.nu

Tweede poging

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg Mirjam & co

05 Augustus 2013 | Nederland, Baarn

Gisteren ben ik een uur bezig geweest om een verhaaltje te schrijven en je raadt het al...... Het was weg voor ik het er op kon zetten. Handig hoor die reisappjes.
Nu schrijf ik het eerst op de iPad en dan kopieer ik het wel. Is het in ieder geval niet weg.

Nu dus een verkorte versie, want ik heb geen zin om het hele verhaal nog een keer op te schrijven. Ik lig nu op een strandbedje onder een palmboom. De zon schijnt op de iPad, dus ik moet goed kijken of ik wel de goede letters aanraak.

Eergisteren zijn we aangekomen, na een reis van 22 uur. Het was wel lang, maar het is ons toch alles meegevallen. Tijn was op het vliegveld en toen we in het vliegtuig stapten erg huilerig, dus ik zag enorm op tegen de vlucht. Maar nog voor we goed en wel de lucht in waren sliep hij en dat deed wonderen. Na een uurtje werd hij wakker en was prima te spreken. We hebben de hele vlucht samen stickertjes geplakt in een stickerboek. Hij sliep pas om tien uur, toen hadden we nog 3 uur te gaan en hebben André en ik ook even onze ogen dicht gedaan.
Floortje en Sam was geen probleem. Met een filmpje op de iPhone en was stiften en een kleurboekje hebben ze zich prima vermaakt. Floortje sliep als eerste, Sam had iets meer moeite om in slaap te komen, maar uiteindelijk sliep iedereen.
We kwamen midden in de nacht aan, maar hier was het al ochtend. Het is wel bijzonder om te zien hoe makkelijk iedereen het ritme oppakte na zo weinig slaap. Na een tussenstop van 3 uur en nog een vlucht van een uur kwamen we hier aan.

Koh Samui, The imperial boathouse. De naam zegt het al, Koh = eiland. We zitten nu op een eiland in een leuk hotel met in plaats van een hotelkamer onze eigen ark. Soort ark van Noach, Floortje Sam en Tijn hebben de dieren bij zich... De ark staat wel op het droge, gelukkig maar anders worden we allemaal zeeziek.

De eerste dag was wel pittig. Eigenlijk waren we allemaal moe. Vroeg eten en naar bed. Niet moeilijk doen over een restaurantje, de eerste de beste op het strand was prima. We hadden net voor Sam en Tijn plain spaghetti besteld toen Tijn in slaap viel. Die heeft het eerste diner op het strand dus gemist.

Gisteren begon het pas echt! We hebben gezwommen, in de kayak naar een ander strandje geweest, maïskolven op het strand gegeten als lunch. En omdat Tijn in de kayak in slaap was gevallen konden we 's avonds rustig eten want hij was nog lang niet moe!

Heerlijk! Dit is echt vakantie! We genieten! Liefs van ons!

• 05 Augustus 2013 - 09:03

JennyVan Dijk-Meuzelaar:

Fijn dat jullie zo genieten! En ontzettend leuk dat filmpje! Groeten Jenny

• 05 Augustus 2013 - 09:56

Mariella Doek:

Leuke hoor om jullie reisverslag te lezen! Wij hebben nu ook eindelijk een vakantie geboekt. Wij gaan een week naar een vip mobile home in Frankrijk met vaatwasser! :) We blijven jullie volgen, genietze!

• 05 Augustus 2013 - 12:23

Opa Joop Oma Riet:

lieve vijf
    Blij dat jullie goed zijn aangekomen,leuke foto,s maar het filmpje horen we wel maar zien we niet.
    Hiet is het nog steeds warm,we genieten ervan..Veel plezier voor jullie alle vijf.Kus van opa en oma

• 05 Augustus 2013 - 19:36

AnkeTimDenise:

Hallo lieve reizigers! Altijd fijn te horen dat alles goed is gegaan en jullie volop genieten...ziet er weer goed geregeld uit..Tim heeft de hele vrijdag naar de lucht gewezen en bij elk vliegtuig was het 'tijn weg, mirma weg'. Inmiddels zit er voor ons ook weer een lekker warm weekend op en was ik (Denise) lekker aan het dansen bij de Gay Pride met Bas en Tijn. Anke heeft alweer auto gereden en ik was vandaag weer op het strand van Castricum met Tim,Roland, Bas en Sanne. Tim en ik hebben de pech van loopneuzen, oorpijn en Tim werd ook nog eens door een wesp gestoken...we hebben de dag niet helemaal volgemaakt op het volle strand. Ik herken Floortje helemaal niet op de foto: een echte duikster! Hier is het vies plakkerig warm en gaan we van 30 naar 20 graden. Lieve schatten: geniet lekker en leuk om die verhalen te lezen (goed gedaan Windje!). Dikke snotterkussen van ons!! xxx

• 05 Augustus 2013 - 21:34

JoostIngridLucEvi:

Wat heerlijk te lezen dat jullie goed zijn aangekomen! Nu lekker genieten. Wij genieten hier ook. Het weer is nog steeds buitenlands warm. We hoeven even niet naar het schoolplein te rennen en vliegen, dus we leven in de relax mote....heerlijk! Donderdag in alle vroegte vertrekken we richting Oostenrijk: op naar de bergen, rust, ruimte, meren en Wiener Schnitzels! Groetjes van ons vieren